Forum Rezydencja Surykatek RPG Strona Główna Rezydencja Surykatek RPG
Meerkat Manor RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Rezydencja Surykatek RPG Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rajmund
Dominujący Samiec



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Meerkat Manor

PostWysłany: Czw 20:14, 30 Paź 2008    Temat postu: Regulamin

1. Jest to RPG realistyczne, bez elementów magii, ani łańcuchów, wziętych niewiadomo skąd, można za to być szamanem.
2. Stworzono je na podstawie programu 'Rezydencja Surykatek'.
3. Surykatki nie muszą się bezwzględnie słuchać przywódców. Jednakże może to być karane.
4. Bójki muszą być zatwierdzane przez admina lub przywódcę, inaczej czeka kara dostosowana do przewinienia.
5. Można mieć kochanki i kochanków.
6. Przywódca jest tylko jeden i jest jeszcze przywódczyni, najczęściej partnerka przywódcy.
7. Przywódca ma prawo do wszystkich samic ze stada, jeśli samica zachce mieć partnera poza obrębem stada musi prosić przywódcę o zgodę.
8. Po rejestracji trzeba zapisać się w odpowiednim temacie.
9. Nie należy przeklinać ani obrażać innych graczy.
10. Na reklamę innych for będzie specjalny dział.
11. Za jednym razem można urodzić max. 5 młodych.
12. Nick to imię postaci.
13. Nie można mieć avów nie związanych z grą.
14. Avatar max. 9999x9999 pikseli.
15. Samotnicy też mogą być porwani.
16. Co jakiś czas będą organizowane walki o samice.
17. Porywać może każde stado, tak więc :
a)
Porywacz: Wyskakuje zza krzaków i obezwładnia ofiarę.
Ofiara: Wyrywa się (taki przykład xP)
Porywacz: Uderza ofiarą o drzewo.
Nie można używać łańcuchów. Jedynie metod naturalnych.
Dopiero po trzecim poście można zabrać porwanego do nory.
b) Ofiara musi mieć prawo do obrony.
c) Każde stado ma swój korytarz o nazwie "więzienie".
d) Można porywać każdego z innego stada.
e) Ofiara może być trzymana w "lochach" max. 3 dni od dnia złapania, lub do czasu wykonania określonego zadania.
f) Samicę można zapłodnić lub wziąć na tortury, samce też można porywać.
g) Złapany samiec może zapłodnić samicę, która jest jego opiekunką.
h) Opiekunem ofiary jest surykatka, która ją złapała bądź inna do tego upoważniona.
i) Samica musi urodzić po dwóch dniach.
j) Conajmniej połowa miotu musi należesz do stada porywacza.
k) Ofiara nie może się ot, tak oswobodzić i uciec, ale może jej w tym pomóc inny osobnik z jej stada.
l) Można porywać osobniki z taką samą lub wyższą rangą, ale nie zawsze porwanie wyjdzie.
18. Synowie i córki przywódcy/przywódczyni/przywódców mogą mieć kilkoro partnerów, tak samo jak przywódcy.
19. U stada, które zatwierdzi tą opcje zdrada jest karana śmiercią, lub wygnaniem.
20. Na terenach innych klanów ranga pozostaje zmienona. Jeśli surykatka jest porwana, otrzymuje rangę Zakładnik.
Rajmund


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Rezydencja Surykatek RPG Strona Główna -> Regulamin
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin